Márkatörténet
A Diesel óra márkát 1978-ban Renzo Rosso indította el azzal a szándékkal, hogy létrehozza a világ leginnovatívabb farmerjét. A világméretű olajválság közepette, amelynek során a dízelt alternatív üzemanyagnak tekintették, Renzo kedvelte márkájának ötletét, hogy alternatív farmer márkaként ismerték, ellentétben a korábban elterjedt alkalmi ruházati óriásokkal. Renzo a márka kezdetektől fogva az egész világot el akarta érni, így a „diesel” szó a világ minden táján egyformán ejtett nemzetközi kifejezés, tökéletes neve a törekvésének. Megalakulása óta a Diesel a „Sikeres életért” szlogenként használja a márka DNS-ét. Az erős, ironikus és játékos kampányok hosszú és sokrétű történelme révén a Diesel a reklám és a divat terén is vezető szerepet kapott. Ahol a világ cikázott, ott a Diesel is kacagott, és az alapítása óta eltelt 35 év alatt a márka továbbra is ugyanazokat az etoszokat öleli fel. A Diesel világszerte több mint 5000 értékesítési ponttal rendelkezik, és több mint 400 monobrand boltja van, ezek közül 37 az Egyesült Államokban. A Diels órák hűen tükrözik azt, amit a márka kommunikál. Nagy, monumentális órák, erős anyagok, kirívó színek jellemzik. Fontosnak tartják, hogy a megjelenéssel felhívják magukra a figyelmet. A Diesel modellek gyári csomagolással, 2 év garanciával kerülnek értékesítésre.