Márkatörténet
Donna Karan karrierje mint asszisztens tervezőként kezdődött Anne Klein-nél az 1960-as években, majd később előléptették társ tervezővé. 1971-ben Karan részt vett a The Battle of Versailles Fashion Show-n ahol hatalmas sikert aratott kollekciójával. 1973 november 28-án Klein halálát követően Takihyo Corporation of Japan lett az új tulajdonos és Karan egykori osztálytársa és barátja Louis Dell'Ollio-val lett a ház vezető tervezője. 1984-ben, Karan megkezdte saját vállalkozását melynek mottója a modern ruhákat a modern emberek számára." Első női ruházati kollekcióját 1985-ben mutatta be. Karan egyik legismertebb vonala az "Essentials" mely kezdetben hét egyszerű daraból állt, amelyek minden darabja keverhető és párosítható volt. 1988-ban "Donna Karan New York” létrehozásával egy olcsóbb ruházati vonalat alkotott a fiatalabb nők számára ez az úgynevezett DKNY. Két évvel később, indult a DKNY Jeans, a farmer ihletésű kollekció. DKNY Férfi vonalat a Signature-t 1992-ben, egy évvel mutatták be. Karan otthagyta vezérigazgatói pozícióját 1997-ben, de továbbra is elnöke és tervezője a Donna Karan cégnek. Idejét a márka parfüm és óra-ékszer kollekcióinak tervezésére és a jellegzetes, elegáns Donna Karan stílus megteremtésére fordítja."