Márkatörténet
A Pierre Lannier óra márka egy francia család vállalkozásaként indult 1977-ben Béatrice and Jean Paul Burgun álmai nyomán. A kezdetektől fogva a márka alappilléreit a minőség, kreativitás és sokszínűség jelentette számukra. 2004-ben fiuk, Pierre Burgun került a cég élére. Kitartó munkájának és szakértelmének köszönhetően a Pierre Lannier megerősödött Franciaországban és nemzetközi színtérre lépett. A cégvezetés - felismerve azon tényt, hogy olyan terméket kell ajánlani a nagyközönség számára, amely divatos és minőségi - folyton keresi az újításokat, a kreatív és innovatív ötleteket. Igyekszik gyorsan reagálni a piac elvárásaira a vásárlók állandóan változó igényeit szem előtt tartva. Elérhető áraival kitűnő alternatívát kínál a többi óramárkával szemben. A Pierre Lannier márkanév az egyszerűség, az eredetiség és az időtállóság védjegye. A Pierre Lannier mögött több, mint 30 éves export tapasztalat áll. A márka 60 országban található meg világszerte, szállítmányokat küldenek Európába, az Egyesült Államokba, Ázsiába. Folyamatosan jelen van a legnagyobb nemzetközi óra-ékszer vásárokon Bázelben, Tokióban és Hong Kongban is. 120 embert foglalkoztatnak és két gyárat üzemeltetnek Ernolsheim Les Saverneben, Elzászban valamint Antananarivoban, Madagaszkáron. Bár 1977-ben alapították, mégis Franciaországban a fiatal órakészítő márkák között tartják számon. Ez a friss szellem magyarázza a lendületet és egyben biztosítéka az újításoknak és a trendekhez való gyors alkalmazkodásnak. Így vált napjaink egyik népszerű divatóra márkájává. A tervezők évente 300 új stílusban készítik az órákat, ezért a kollekció folyamatosan változik. Inspirációt az aktív és dinamikus életmódot folytató nőkből és férfiakból merítenek, akik eleganciájukkal és eredetiségükkel kitűnnek a tömegből.