POLICE óra PL.12676JISU/02

A POLICE óra PL.12676JISU/02 karóra házának anyaga , színe , a szíjának anyaga és a színe . Az óratok átmérője 48 mm, alakja . A karóra üvege Kristály (nehezen karcolható), szerkezete Kvarc és vízállósága 10 atm (100m) (úszásra is alkalmas).

Minden termék új, jótállással, számlával kerül csomagolásra.

Nincs raktáron
59 900 Ft
Nincs raktáron
Árkád-Szeged
Nincs raktáron
Szeged, Londoni krt 3. - 0. szint. Nyitvatartás: Hétfő-Szombat: 9:00-20:00, Vasárnap: 10:00-18:00
Árkád-Szeged Szervíz
Nincs raktáron
Szeged, Londoni krt 3. - -1. szint. Nyitvatartás: Hétfő-Szombat: 9:00-20:00, Vasárnap: 10:00-18:00
Szeged Rókusi Tesco
Nincs raktáron
Szeged, Rókusi krt. 42-64. Nyitvatartás: Hétfő-Szombat: 9:00-19:00, Vasárnap: 10:00-16:00
Anna-kúti üzlet és szerviz
Nincs raktáron
Szeged, Tisza Lajos krt 37. Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 9:00-17:00
Adatok
Nem
Férfi
Gyártó
Police
Szerkezet
Kvarc
Tok átmérő
48 mm
Vízállóság
10 atm (100m) (úszásra is alkalmas)
Üveg
Kristály (nehezen karcolható)
Számlap
Fekete
EAN
4895148618301
Cikkszám
PL-12676JISU-02
Márkatörténet
A Police óra márkát 1983-ban indították útjára Olaszországban. A név nem véletlen. A név az amerikai on the road" életmódot idézi, de az összes város városának, New Yorknak az erős városi szellemiségét is. A Police óra márka már a kezdetektől világméretű védjegyet jelentett, mint erős nemzetközi hangvételű olasz márka. Ez az alternatív, nonkonformista, szinte tiszteletlen márka azonnal saját rést faragott. A Police az egyre növekvő identitására és elhelyezkedésére építve az évek során feltalálta önmagát, az egyszerű szemüvegmárkától a valóságos életstílus-referenciaértékig. Ebben az átalakulásban a márka kibővült a divat kiegészítők teljes választékával - parfümök, órák, ékszerek és bőráruk -, amelyek mind erős személyiséggel bírnak, és egy adott megjelenést és életmódot képviselnek. A trendeket követő, de eredetiséggel és hangulattal kitűnő fiatal, hiteles lázadókat tehát ellenállhatatlanul vonzza a rendőrség "közössége". A Police márka továbbra is a divat felett jár, anélkül, hogy valaha is veszélyeztetné személyiségét. Ezt az évek során olyan fontos márkanagykövetek ábrázolták, mint Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas és a futballsztár, Neymar Jr, akik értelmezték és hangoztatták a POLICE értékeit, stílusát és világát. A világ, amelyben élünk, és maga a lázadás ötlete megváltozott, és a márka úgy döntött, hogy új hangon célozza meg a mai lázadókat: olyan fiatalokat, akik választásaik révén nyomot akarnak nyomni a világban, amelyben élnek, és kifejezni vágyásukat. Ők azok az emberek, akik minden másnál jobban befolyásolják azt a világot, amelyben holnap élünk, és a legjobban a Police márka megújult szellemét képviselik."
Videó
Hasonló termékek